۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

گروسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

اقشار غنی و ضعیف نیازمند درمان صحیح هستند

اقشار غنی و ضعیف نیازمند درمان صحیح هستند

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اقشار غنی و ضعیف نیازمند درمان صحیح هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: عرصه اجرا قطعاً نیازمند افرادی است که بتوانند در حوزه اجرایی تصمیمات صحیح و سریع اتخاذ کنند. بنده افتخار داشتم در سمت‌های اجرایی در خدمت ایران اسلامی باشم. از بخشداری و فرمانداری تا مجلس شورای اسلامی اقدام کردم.

وی عنوان کرد: تمام اقتصاد دانان توسعه را از پیرامون به مرکز صحیح می‌دانند. من هم مدلی را برای رفاه در حوزه اشتغال و مسکن طراحی و تدوین کردم و در اشل‌های مختلف استانی و کشوری اجرایی کردم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز که پا به عرصه گذاشتیم برای مردم فهیم خود عرض می‌کنم اینجا حوزه اجرا و تصمیم گیری است و قطعاً اگر توان حضور داشته باشم ایده‌هایی برای رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی دارم. اقشار غنی و ضعیف نیازمند درمان صحیح هستند.

گروسی خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال هم نیاز همگان است و غنی و ضعیف را شامل می‌شود. در بحث تحصیل نیز باید طبق قانون اساسی باید برای تمام اقشار فراهم شود. امیدوارم بتوانیم در این حوزه‌ها خدمتگزار باشیم.

ادامه دارد...

کد خبر 6126668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha